متـــــــــــــن های عاشـــــــــــــقانــــه
تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392 | 9:27 | نويسنده : katayun-alone

باور کن
من” تنهاترين ضمير دنياست و “ او ” خوشبخت ترين ضمير دنيا
چون “ تو ” را دارد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سخت است
او” کردنِ “تويى” که همه زندگى “من” بود !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همــــون ?‏چند? ثان?ه ا? که طول م?کشه
اس ام اس هامو باز کنم
و بفهـــــــــمم تو ن?ست?
امـــــــ?دوارتر?ن آدم دن?ـــــــام
بــــــاورکن . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بزرگترين روانشناسان دنيايند ، دو چشمت
اين قدر که اميدوارم مي کنند ، به زندگي . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

لبانت قند مصري ، گونه هايت سيب لبنان را
روايت مي کند چشمانت آهوي خراسان را
من از هر جاي دنيا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به من شليک کن
حتي اگر به هدف هم نزني
برايت خواهم مرد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

يه ليوان از تو اون کابينته بردار
+
خب.
-
پرتش کن زمين.
+
خب.
-
شکست؟
+
آره.
-
حالا ازش عذرخواهي کن.
+
ببخشيد ليوان. منظوري نداشتم.
-
دوباره درست شد؟
+
نه
-
متوجه شدي . . .!!؟؟؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گوش تلفن کر
دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من آنقدر ديوانه‌ام
که وقتي دورم ميزني
باز نگران تواَم،
سرت گيج نرود!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چيست از اين خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزديک دوست ، يار به نزديک يار . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نوازشگر خوبي نبودي
سفيد شده
تار مويي را که قسم خوردي با دنيا عوضش نميکني . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تـو که نيستي
من به عکس هايت مي نگرم
اين همان تنفسِ مصنـوعي است . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

يه هوايت بگو آنقدر به سرم نزند
من ! سرم درد ميکند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدايا کاسه ي صبرم کوچک نيست ، اين غمها بزرگتر از دل هستند . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وچه انتظار بزرگي است
اينکه بداني
پشت هر “دوستت دارم
چقد دوستت دارم…!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

لحظات دوريت را با ساعت شني مي شمارم
اکنون يک صحرا گذشته است . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدا را شکر بعد از اينهمه زندگي منم يه چيزي شدم
فراموش

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شراب چند سالِ است
نامت!؟
به زبان که مي‌آورم
مست مي‌شوم!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بند ناف روحـم
از تـــو بـــريـــدنـــے نـيـسـت
ايـن هـمـه تلـا ش مـکـن!
مـن ايـن نـارسـے را
دوسـت دارم
بـه هـر قـيـمـتـــے !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پله ها را بالا رفتم
پايين آمدم ،

var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: